10 Şubat 2016 Çarşamba

BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİ


Bir süredir aklımdaydı fakat yeni uygulayabildiğim bir etkinlik bu.Dün akşam kendi kendime neden hala bekliyorum diye sordum ve bir cevap alamadım.Aslında beni korkutan şey daha 1 yıllık bir bloğa sahip olmamdı.Yani tabiri caizse ham olmamdı.Şimdi ise pişme sırası geldi diye düşünüyorum.
Bir konuya değinmeden edemeyeceğim.Biz bloggerlerin en büyük sorunlarından birisi reklam ve yorum.Okuyucular geliyor yazıları okuyor ve gidiyor.Emeğimizin karşılığını tam olarak alabildiğimizi düşünmüyorum.Evet bloglarımız için zaman harcarken hepimiz mutluyuz ve bu işi severek yapıyoruz ama geri dönüşler bu işi daha çok sevmemize yarıyor.Yanılıyor muyum?Bir diğer konu ise reklamlar.Bir çoğumuzun bloğunda adsense reklamları var.Okuyucular bir yana biz bloggerler bile birbirimizin bloglarına girdiğimizde bu reklamlara tıklayıp birbirimize paralar kazandırmaktan uzağız.Bu etkinliği bir diğer amacı da bu reklamlarda birbirimize destek vermektir.
Yeni blogger olduğum zaman internette çok fazla bloglar hakkında araştırmalar yaptım.Blogların birbiriyle tanıştığı hatta aynı şehirde yaşayan bloggerlerin buluşup sohbetler ettiğini,bloggerler buluşma etkinliği yaptıklarını gördüm.Benimde hedefim ileri de böyle bir etkinlik oluşturmaktı.Şimdi bu hedefimin birinci aşamasındayım.Öncelikle siz değerli blogger arkadaşlarımla tanışmak istiyorum.Bu etkinlik sayesinde de bir çok blog keşfetmiş olacağız.Daha sonrasında ise belkide aynı şehirlerde yaşadığımız arkadaşlarımızla bir de buluşma etkinliği oluştururuz :)
Blog keşif etkinliğine katılmak isteyenler için;

1-İlk yapmanız gereken sayfada sağ köşede bulunan takipçilerim bölümündeki GFC butonundan sayfayı takibe almanız.
2-Bu yazıyı herhangi bir sosyal paylaşım hesabınızda paylaşmanız ve bunun linkini yorumda belirtmeniz.
3-Aşağıya yorum kısmına bloğunuzun adresini ve bloğunuzu tanıtan bir yorum yazınız.

Yapmanız gereken tüm bu işlemler daha büyük kitlelere ulaşmamız ve kendimizi daha iyi ifade etmemiz için gereklidir.


Öncelikle ben bloglarımı tanıtmak isterim.2 adet bloğum var Çocuk Okul Öncesi  ve Sosyal Hatun.
Sizlere bloglarımı kısaca tanıtmak istiyorum :)







2.Facebook hesabımıza da buradan ulaşabilirsiniz.




Adında sevgili anne ve babalara aynı zamanda okul öncesi eğitmenlerine yönelik eğlenceli ve bilgilendirmeyi amaçlayan etkinlikler paylaşıyorum yazılarımın faydalı olabileciğine inanıyorum.
Aynı zamanda yeni kurduğum ama okulum nedeniyle bir türlü toparlama fırsatı bulamadığım yeni bloğumla da aranızdayım :) 






İçeriğinden bahsetmem gerekirse okuduğum kitaplar ,izlediğim filmler ,gezdiğim-gördüğüm yerleri paylaşıyorum.Kişisel bir blog olmasının yanı sıra aynı zamanda saç ve cilt bakımı,makyaj,ürün tanıtımı ve doğru makyaj uygulaması,sağlık,spor,egzersiz ve diyet gibi kadına dair her şeyi sizlerle buluşturmayı amaç edindim :)


NOT;Sayfalarımın sosyal paylaşım sitelerinin linklerini de yazımda belirttim.Yapılan tüm takiplere geri dönüş yapılacaktır.Ayrıca kendi adıma söz veriyorum keşfettiğim tüm blogların (varsa eğer) adsense reklamlarına tıklayarak destek olacağım :)

Şeker Gibi Çocuklar  Adında da bir G+ topluluğum var oraya da beklerim :) Toplulukta ve Facebook sayfalarımda yazılarınızı paylaşabilirsiniz.

NOT;Bloglar keşfedildikçe aşağıdaki listeye eklenecektir :)

Şimdiden gelecek arkadaşlarımı merakla bekliyorum :)

53 yorum:

  1. Bilgibebek.blogspot.com

    Bebek,çocuk ve hamilelik gibi konularda makalelerle ebeveyn ve konular hakkında bilgi edinmek isteyenleri aydınlattığım blog sayfama sizleri de bekliyorum, Sağlıcakla kalın 😊

    YanıtlaSil
  2. ahanda geldimmmmmm

    http://kuralldergi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Ozgurofficial.blogspot.com

    Bilişim,teknoloji ve güncel olayları bloğumdan takip edebilirsiniz. İyi günler 😊

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar..Çok güzel düşünülmüş bir etkinlik olmuş. Umarım geri dönüşleri hepimiz için iyi olur.Gerekli paylaşımı ve tıklamaları yaptım. İnstagramda da takipteyim sizi.Güzellik, bakım ve mutfağa dair deneyimlediklerimle buradayım. Herkesi bekliyorum. Paylaşmak ve yeni keşiflerde buluşmak dileğiyle..Tebessümle=)
    bloğum: http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr/

    paylaşım: https://plus.google.com/101550814015920677239/posts/KhUk17nMr4v

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoş geldinizzz :) Geri dönüşümlerin çok iyi olacağına inanıyorum :)

      Sil
  5. Merhaba hayatımın güncesini kaleme aldığım, bir cafe sıcaklığında konuklarımı ağırladığım bloğuma herkesi beklerim. Sevgiyle
    Cafe Tigris tigrisdriver.blogspot.com
    Ben de bugün blog keşif etkinliği başlatmıştım . Katılımlarınızla blogger dayanışmasını güçlendiririz
    http://tigrisdriver.blogspot.com.tr/2016/02/blog-kesif-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoş geldiniz bende hemen sizin etkinliğinize katılıyorum :) Bu gibi etkinlikler birbirimize destek vermemiz açısından çok faydalı :)

      Sil
  6. Merhabalar etkinliğinizi yorum yapmış olduğunuz bir blogda gördüm. Bende katılmak istedim. Yazdığınız gibi birbirimize destek olmalıyız.
    benim blogum mutfak ve yaşadığım tecrübeleri paylaşıyorum.
    https://plus.google.com/u/0/communities/114969186225650700009
    buda benim nacizane blogum :)
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka bir blogda görüp beni bulmanız harika bir şey bu yorumların boşa gitmediğine işaret :) ahh keşke herkes böyle keşif blogların da ya da yorumlarda gördüğü blogları incelese :) aramıza hoşgeldiniz :)

      Sil
    2. Merhabalar etkinliğiniz hakkında blogumda yazı paylaştım umarım katkı sağlayabilirim.
      http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/2016/02/biri-etkinlik-mi-dedi-2.html

      Sil
    3. yorumunuzu yeni gördüm kusura bakmayın :( ilginiz için teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Merhaba; etkinliğinize bende katılmak isterim. Benimde makyaj, kozmetik ürünleri hakkında deneyimlerime, aile, kitap ve güncel konulara ağırlık verdiğim güncel bir blogum var:) ilgininrenklidunyasi.blogspot.com.tr sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Merhaba iadeyi ziyarete geldim ve tabiki takibe aldım. Bakım kozmetik alışveriş makyaj üzerine paylaşımlar yapıyorum..
    Bakimlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba. Benim de kitaplar üzerine yazdığım bir blogum var ve herkesi beklerim. sevgiler.. :)
    http://kitapgunesim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamen kitap aşığı biri olaraktan bloğunuza sık sık uğrayacağımı düşünüyorum aramıza hoş geldiniz :)

      Sil
  10. http://ipekgibikiz.blogspot.com.tr okurken eglendıren bloguma herkesı beklerım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılımız için teşekkür ederiz,hoş geldiniz :)

      Sil
  11. Merhaba. Blog keşif etkinlikleri çok faydalı buluyorum bu sayede yeni kişiler tanıyoruz. Anne ve çocuklarla ilgili yaşadıklarımı ve düşündüklerimi anlatan birbloğumm var. Anne güncesi
    http://nevakaan.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok faydalı etkinlikler :) Aramıza hoş geldiniz :)

      Sil
  12. Merhaba, blogunuzu blog keşif etkinliği ile takibe aldım, bu etkinlikler sayesinde bir çok blog keşfettim çok güzel oldu. Tüp Bebek ve Kadın sağlığı üzerine paylaşımlar yapıyorum. sizi de beklerim http://tupbebekseruven.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar yazdıklarınıza kesinlikle katılıyorum, hep destek tam destek ;) Etkinlik için de teşekkürler, çok faydalı oluyor. Benim blogumda da var ilgilileri beklerim. http://yelizinkesifleri.blogspot.com.tr/2016/01/yelizin-blog-kesif-etkinligi.html

    Blogumda kozmetik ürünlere dair deneyimlerimi başkalarına da faydalı olmak adına paylaşıyorum. Herkesi beklerim yelizinkesifleri.blogspot.com.tr

    Bu yazınızı g+ da paylaştım: https://plus.google.com/111999596969818146013/posts/Gnxhp5Azbqh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :) Katıldığınız için ben teşekkür ederim :) sayfanızı takibe aldım :)

      Sil
  14. Ortaya karışık ne ararsan var, ben de geldim ki!!! :)
    http://korefenomeni.blogspot.com.tr/ beklerim ;)

    YanıtlaSil
  15. blog keşif etkinliğinden geliyorum blog keşif etkinliğine geliyorum:). Takibe aldım sizi. Bana da takibe beklerim.,

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar, etkinlik için öncelikle çok teşekkürler.

    Blogumda ücretsiz doğum günü süsleri, nişan ve bekarlığa veda partisi süsleri paylaşıyorum. Ayrıca ev dekorasyon ve bebek&çocuk tasarımlarına ait fikirler paylaşıyorum. İlgilenen arkadaşları beklerim.
    http://neselisusevim.blogspot.com.tr/

    Blog keşif etkinliğime de beklerim.
    http://neselisusevim.blogspot.com/2016/01/blog-kesif-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinliğime katıldığınız için ben teşekkür ederim :) aramıza hoş geldiniz :) bende size geliyorummm :)

      Sil
  17. Kozmetik, cilt bakımı, kitaplar vb. konular hakkında yazıyorum bana da beklerim sevgiler :)
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. kişisel, mizah, eğlence konulu blogum

    havantopu.blogspot.com

    takipteyim bu arada :))

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar
    Kişisel düşüncelerimi, zaman zaman da blogger ile ilgili bilgiler verdiğim bloğum var.

    http://www.bloggokhantekin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğunuzu biraz inceledim ve okumak istediğim bir sürü yazınız olduğunu fark ettim :) aramıza hoş geldiniz :)

      Sil
  20. Merhaba ben sevdicann.blogspot.com sahibesiyim blogumda Amerika Notları, yemek tarifleri, Oğluşumla Etkinlikler birçok konuda paylaşımlar yapıyorum. Beklerim herkesi

    YanıtlaSil
  21. merhabaaaa
    hayırlı ugurlu olsun etkinliginiz:)

    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/

    pilates egitmeni olarak blogumda saglı yasam egzersiz ve önerileri paylasıyorum ..

    buyrun beklerim herkesi dengeli yaşama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm :) aramıza hoşgeldiniz :) hemen blogunuzu ziyaret ediyorum :)

      Sil
  22. benim bloğum da kendimce yazdığım kişisel bir blog, yavaş yavaş bu ortama ayak uydurmaya çalışıyorum. bloğum lifeofnazli.blogspot.com herkesi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  23. aramıza hoş geldin :) katılımın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  24. evett bende fikirlerinize katılıyorum
    gerekli bütün tıklamaları yaptım.Bende blogumda gözden kaçmış ,keşfedilmemiş ama işimize yarayacak herşeyi ortaya çıkarıp paylaşıyorum, herkesi bloguma bekliyorum
    blogum;Güzellikveyasamdedektifi.blogspot.com

    Emeklerimizin boşa gitmemesi dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yardımlarınız için umarım sizin ve benim gibi keşfedilmeyi bekleyen nice blog da emeklerinin karşılığını alır :) Aramıza hoş geldiniz :) hemen size geliyorum :)

      Sil
  25. Herkese Merhaba, Blog Alemine tekrar geri döndüm. Blogumda: Edebiyat, Gezi, Müzik,Kitap,Politika,Fotoğraf ve Girişimcilik üzerine yazılar bulabilirsiniz :)

    Blog: http://eliftobur.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  26. geçmi kaldım bu etkinlik için :) beni de ekler misiniz ? http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil